joi, 26 martie 2015

Sa si zambim...

 Tata castiga o jucarie noua la loterie si ii cheama pe copii sa hotarasca cui o da.
-Cine este cel mai ascultator? intreaba el
-Cine nu vorbeste niciodat urat cu mama?
-Cine face tot ce zice mama?
Cinci voci ii raspund deodata:-Bine, tati, jucaria e a ta.

Din jurnalul unui american vigilent:
ora 08:00: astazi am prevenit un atac terorist la locul de munca, taind doua fire suspecte.
ora 08.05: Nu stiu din ce motiv nu-mi functioneaza tastatura si mouse-ul.

 - Aseara am fost in vizita la Popesti. Le-am cantat trei ceasuri la pian.
- Bine le-ai facut. Nici eu nu pot sa-i sufar.

  O blonda ii spune unei prietene:
- Ieri am fost la oftalmolog.
- Si ce ti-a spus?
- Mi-a spus sa invat alfabetul.

 Un baietel de 6 ani ii zice prietenei lui: stii, eu te iubesc foarte mult, dar nu ma pot casatori cu tine!
- De ce?
- Fiindca, la noi in familie, exista obiceiul de a ne casatori intre noi: bunica cu bunicul, tata cu mama, iar eu la ce ma pot astepta?

Ieri la usa mea au venit niste sectanti. Spuneau ceva despre fapte bune. I-am rugat sa-mi duca gunoiul. S-au suparat si au plecat.

Mai multe despre noi puteti citi aici si aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu