duminică, 23 noiembrie 2014

Mama m-a invatat...

 1. Mama m-a învăţat SĂ APRECIEZ O TREABĂ BINE FĂCUTĂ.    
"Dacă vreţi să vă omorâţi între voi, mergeţi afară.  De-abia am terminat de făcut curat." 
2. Mama m-a învăţat ce e RELIGIA.    
"Roagă-te să iasă pata aia din covor" 
3. Mama m-a invăţat ce e LOGICA.    
"Pentru că aşa am zis eu,de-aia." 
4. Mama m-a invăţat MAI MULTA LOGICA .
"Dacă o cazi de pe leagan şi-ţi rupi gâtul, nu te mai iau cu mine în oraş."
 5. Mama m-a învaţat ce e IRONIA.    
"Plângi în continuare, şi o să-ţi dau eu motive pt. care să plângi." 
6. Mama m-a învaţat ce e CONTORSIONISMUL.    
"Uită-te la murdăria de pe ceafa ta." 
7. Mama m-a învăţat ce e VREMEA.   
"Camera ta arată de parca a trecut o tornada prin ea." 
8. Mama m-a învăţat ce e IPOCRIZIA.    
"Dacă ţi-am zis o dată, ţi-am zis de un milion de ori: Nu exagera!" 
9. Mama m-a învăţat despre CICLICITATEA VIETII.    
"Eu te-am facut,eu te omor!" 
10. Mama m-a învaţat despre SCHIMBAREA COMPORTAMENTULUI.    
"Nu te mai comporta ca taică-tău." 
11. Mama m-a învaţat ce e INVIDIA.    
"In lume sunt milioane de copii mai puţin norocoşi care nu au părinţii la fel de minunaţi cum ai tu." 
12. Mama m-a învăţat ce e ASTEPTAREA.   
 "Aşteaptă numai pâna ajungem acasă." 
13. Mama m-a învăţat ce înseamnă A PRIMI.    
"O să ţi-o primesti cand ajungem acasa." 
14. Mama m-a învaţat ce e UMORUL.    
"Când o să-ţi tai degetele de la picioare jucându-te cu maşina de tuns iarbă, să nu alergi plângand la mine." 
15. Mama m-a învăţat CUM SA DEVIN UN ADULT.    
"Daca nu mănânci legume, nu o sa mai cresti niciodată." 
16. Mama m-a învaţat ce e GENETICA.    
"Esti exact ca taică-tău." 
17. Mama m-a învaţat despre ARBORELE MEU GENEALOGIC.    
"Inchide uşa dupa tine. Ti de pare ca te-ai născut într-un cort?" 
18. Mama m-a învaţat ce e INTELEPCIUNEA.   
 "Când o sa fii de vârsta mea, o să întelegi." 
19. Si preferata mea, mama m-a învaţat ce e JUSTITIA.   
 "Într-o buna zi, o să ai şi tu copii. Şi sper ca o să fie exact ca şi tine."


 Mai multe despre noi puteti citi aici si aici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu